KlaroCPQ Enterprise
Enterprise -ratkaisumme avulla rakennat myyjillesi kokonaisprosessin asiakkaiden tarpeiden määrittämisestä ratkaisuvalintaan, ja sen pohjalta tarjousten laadintaan. Sovelluksen käyttöönotto vaatii projektin, jonka jälkeen sovelluksesta veloitetaan jatkuva käyttöpalvelu.
Ota yhteyttä ja jutellaan lisää
Klaro Digital Customer Channel
Digital Customer Channel on kokonaisratkaisu B2B-myyntiprosessiin. Digital Sales Process on palvelu, jonka avulla palvelet asiakastasi saumattomasti läpi ratkaisun elinkaaren uudella tapaa. Palvelu muodostuu KlaroCPQ -ratkaisuista sekä yrityksen omista liiketoimintasovelluksista. Palvelu tarjotaan sinun tarpeittesi mukaan ratkaisutoimituksena.
Ota yhteyttä myyntiimme, niin jutellaan lisää ratkaisusta
Ratkaisujen sisällöt
KlaroCPQ Enterprise | ||||
Ominaisuudet | Sizing | |||
Configuration | ||||
Pricing | ||||
Quoting | ||||
Install base | ||||
Analytics | ||||
Interfaces | ||||
Workflows | ||||
Käyttöönotto | Käyttöönottoprojekti | |||
Hinnoittelu | Käyttöpalveluna + | |||
Konsultointiprojekti |
KlaroCPQ ominaisuudet eri moduleissa
Sizing: Mitoitussovelluksen avulla myynti määrittää tarkalleen vaativankin asiakastarpeen.
Configuration: Konfiguraattorisovelluksella valitaan asiakkaalle oikeat tuotteet ja palvelut. Valinta voidaan automatisoida mikäli yrityksellä on käytössä Sizing -mitoitussovellus.
Pricing: Hinnoittelusovelluksella laaditaan hinnoittelu valituille tuotteille ja palveluille. Hinnoittelun voi laatia millä tahansa valuutalla. Ratkaisun hinnoittelu voi olla automaattinen mikäli yrityksellä on käytössä konfigurointityökalu. Sovelluksessa pystytään joustavasti hyödyntämään muista järjestelmistä hyödynnettävää tietoa eri rajapintojen avulla.
Quoting: Tarjoushallinnansovelluksella laadintaan tarjoukset asiakkaalle tehtyjen ratkaisuvalintojen pohjalta. Saat asiakkaalle tarjouksen, joka sisältää juuri tähän tapaukseen soveltuvat oikeat sopimusehdot yrityksesi brändin mukaisesti. Saat myös tuotetiedot eriteltynä asiakkaalle. Myy myös globaalisti eri kieliversioiden avulla.
Install Base: Laitekantasovelluksen avulla yritys ylläpitää myytyjen laitteiden tuotetiedot läpi tuotteen elinkaaren. Hyödynnä tietoa lisämyyntiin yrityksen palvelumyynnissä tai referenssipankkina toimitetuista ratkaisuista.
Analytics: Analytiikkaratkaisuilla saat tehtyä tarkan analyysin tarjousten sisällöstä. Tee aivan uudenlaista analyysiä sekä tarjotuista että myydyistä ratkaisuista. Johdat yrityksen myyntiä paremmin tarkemmalla tiedolla, ja rakenna analytiikan avulla voittavia sekä paremmin kannattavia tarjouksia.
Interfaces: Rajapintaratkaisuilla haet ja tuotat tietoa liittyen muihin järjestelmiin. Hae asiakastiedot ja toimita tiedot myydyistä ratkaisuista toiminnanohjaukseen tai vaikkapa asiakkaan hankintajärjestelmään. Hallitse käyttäjiä tehokkaasti Single Sign-On -ratkaisuilla ja tallenna dokumentit yhteiseen dokumentinhallintaan.
Workflows: Sovelluksella rakennetaan asiakkaan myyntiprosessit halutulla mallilla vastaamaan organisaation käyttötapoja ja organisaatiomallia. Tee kätevästi yhteistyötä myyntikumppaneiden kanssa. Ohjaat myyntiäsi myymään oikeita ratkaisuja!
KlarCPQ:n hyödyt:
Sovelluksemme nopeuttaa myyntiä.
Myyntiprosessi asiakkaan tarpeiden määrittelystä sopimusneuvotteluun on selkeästi määritetty ja toteutettu älykkääseen digitaaliseen ratkaisuun. Tämä tuo selkeyttä ja nopeutta myyntiprosessiin. Älykkäät myynnin työkalut voidaan sovittaa osaksi yrityksenne myyntiprosessia.
Tehostimme tarjouksentekoa 80% Metso-Outotecilla
Myynti voi keskittyä myyntityöhön.
Myynti tarvitsee vähemmän teknistä osaamista, kun teknisen ratkaisuvalinta on tuotu älykkääseen digitaaliseen työkaluun. Yrityksen sisäiseen tiedonhankintaan tulee menemään vähemmän aikaa ja resursseja. Älykäs myynnin työkalu nostaa myynnin nopeutta sekä tehostaa myyntiä. Saat tehtyä enemmän tarjouksia samalla tiimillä.
Lue lisää ja tutustu blogiimme: ”Auta myyntiäsi myymään ratkaisujasi 2020-luvun tapaan”
Rakenna ratkaisusi asiakkaan tarpeeseen – kerää tiedot systemaattisesti.
Tiedä millaisen ratkaisun asiakkaasi haluaa tarkan teknisen tiedon pohjalta. KlaroCPQ -ratkaisu mahdollistaa asiakastarpeiden tarkan määrittelyn ja sen pohjalta parhaan ratkaisun valinnan asiakastarpeeseen.
Lue lisää ja tutustu blogiimme: ”Tee tarjouksesi älykkäämmin”
Älykäs automaatio helpottaa myyntityötä.
Älykkään ja automatisoidun sovelluksen avulla pystyt asiakastarvetta vasten etsimään tarjoamastasi parhaan mahdollisen ratkaisun tehokkaasti. Sovellus ohjaa käyttäjää sujuvasti eteenpäin myyntiprosessissa ja tarjoustyössä. KlaroCPQ palvelee aidosti myyntiä, jolloin myyjä voi keskittyä asiakkaan palveluun.
Tarjoukset ovat yhdessä tietopankissa hyödynnettävissä – analysoi myyntiäsi uudella tapaa.
Myyntijohto saa uudenlaisen näkyvyyden tarjouksiin ja yrityksen on mahdollista analysoida yhtenäisen tarjousdatan pohjalta merkittävästi tarkemmin yrityksen tekemiä tarjouksia. Yritys pystyy tekemään uudenlaista won-loss analyysiä yhdessä tietokannassa olevasta tarkasta tarjoustiedosta.
Yhtenäinen myyntiprosessi koko yrityksessä.
Saat kätevästi kaikki yrityksen myyjät yhtenäiseen myyntiprosessiin, jopa kansainvälisen myynnin vaatimusten mukaisesti. Ota haltuun jälleenmyyjäverkosto tarjoamalla yhtenäinen ratkaisukatalogi ja tarjousprosessi.
Lue aiheesta blogistamme ”Ohjattu myyntiprosessi edistää myyntiä”.
Asiakasratkaisun elinkaaren hallinta yhdessä asiakkaan kanssa.
Myyntiprosessin kokonaishallinta tuo laatua myös tuotanto-toimitusvaiheeseen ja elinkaaripalveluihin. Asiakkaan saama läpinäkyvyys lisää luottamusta ja varmistaa, että asiakas saa haluamansa. Tämä lisää asiakkaan kokemaa tyytyväisyyttä.
Lue aiheesta blogistamme Ratkaisujen elinkaarenhallinta lähtee myynnistä”
Varmista tarjoustesi oikea hinnoittelu.
Yrityksesi ratkaisut tulee varmasti hinnoiteltua oikean hinnoittelun mukaisesti ja KlaroCPQ varmistaa, että myynti voi tehdä vaikkapa alennukset sovittujen sääntöjen mukaan. Pystyt myös hyödyntämään hankinnasta tulevia kustannustietoja helposti. Varmistat myyntihintojen kannattavuuden, jopa eri valuutoilla.
Lue aiheesta lisää blogistamme: ”Miksi KlaroCPQ on erinomainen työkalu kansainvälisessä kaupassa?”
Tehokas tiedonhallinta mahdollistaa yrityksen sujuvan liiketoiminnan.
Klaron ajatus on tarjota työkalut, jotka hyödyntävät tietoa useista järjestelmistä. Järjestelmät ovat integroitu yhteen kanavaan, joka on helppokäyttöinen ja tehokas tapa hyödyntää tietoa myyntityössä ja toimittaa tiedot organisaatiossa eteenpäin. Klaro myyntisovellusten käyttö tehostaa tuotanto- ja toimitusvaiheita, koska asiakkaalle myyty ratkaisu on helppo siirtää tuotantoon datan säilyessä yhtenäisenä. Samoja tietoja ei tarvitse syöttää useita kertoja eri järjestelmiin.