Miten etenet myynnin tarjoustyön digitalisoinnissa
Varaa aika esittelyyn
  • 1. Määrittely

    Yrityksen myyntiprosessiin tutustuminen ja ohjaussääntöjen määrittely.

  • 2. Mallinnus

    Yrityksen myyntiprosessin mallintaminen KlaroCPQ-ohjelmistoon sovittuja ohjaussääntöjä noudattaen.

  • 3. Testaus

    Myyntityökalun 1.0-version testaus ja jatkokehitys käyttäjäpalautteen perusteella.

  • 4. Käyttö

    Ohjelmistoasennuksen ja mahdollisten integraatioiden lopullinen viimeistely.

Tietopankki

Asiakastarinoita

Roxia kasvattaa liiketoimintaansa globaalisti KlaroCPQ:n avulla

Roxian liiketoiminta on kiihdytysvaiheessa, ja yritys laajentaa toimintaansa globaalisti. Roxia hankki käyttöönsä älykkään tarjoustyön KlaroCPQ -sovelluksen, jonka avulla yrityksen myynti saa tukea asiakastarvedatan keräämiseen ja…

International industry quote configurator KlaroCPQ

Metso-Outotec sujuvoittaa tarjoustyötään KlaroCPQ:n avulla – tarjousten tekemiseen kuluu nyt enintään pari päivää

Maailmanlaajuisesti toimiva teknologiayritys Metso-Outotec Oyj on jo useamman vuoden ajan tehostanut eri tuotelinjojen myyntiä KlaroCPQ-myyntikonfiguraattorin avulla. Metso-Outotecin Application Service Manager Joni Kauppisen mukaan, KlaroCPQ on auttanut…

Video

Katso video KlaroCPQ:n tärkeimmistä hyödyistä

Oppaat

Raportti: Teollisuuden myynti 2021 -kyselytutkimus

Teollisuuden myynti 2021 -kyselytutkimuksen tarkoitus on antaa yleiskuva suomalaisten teollisuusyritysten myynnin kehitystoimenpiteistä tuleville vuosille. Tutkimus toteutettiin helmi-maaliskuussa 2021. Tuossa vaiheessa oli kulunut vuosi Covid19 -pandemian…

asiakastarvetieto

Opas: Miten kehittää B2B-myyntiä – KlaroCPQ:n tiivis opas asiakastarvetiedon hyödyntämiseen.

Myynnin digitalisaatiossa puhutaan paljon datasta, joka liittyy asiakkaaseen ja asiakkaan käyttäymiseen. Asiakastarpeista ja niiden keräämisestä puhutaan vähemmän. Tämä opas kertookin, miten saat asiakastarvetiedon dataksi ja…

Opas: Kuinka digitalisoida B2B-myyntiä – KlaroCPQ:n opas myyntiprosessien digitalisointiin

Tiedetään, että myynnin digitalisointi tehostaisi toimintaa, mutta ei oikein tiedetä mistä aloittaa. McKinseyn kesällä 2020 tekemän kyselytutkimuksen mukaan 2/3 teollisuusyrityksistä miettii paraikaa myyntiprosessien digitalisointia. Tämä opas kertoo,…

Opas: Tarjousprosessin tehostamisella tuotteistukseen

Monien toimialojen yrityksissä ja erityisesti valmistavan teollisuuden teknisessä ratkaisumyynnissä  annettaisiin mielellään enemmän aikaa asiakkaille, tuotannolle ja tuotekehitykselle, jos rutiinit eivät veisi kaiken energian. Tuote-ja palveluportfolio on…

Blogi

Vinkit digitalisaatioon

Klaron 8 vinkkiä B2B-myynnin digitaaliseen kehitykseen

Blogi

Teollisuusyrityksistä 2/3 miettii tällä hetkellä myyntiprosessien digitalisointia. Tässä kirjoituksessa nostamme esiin 8 vinkkiä, mitä teollisuusyritysten kannattaa huomioida B2B-myynnin digitalisoimisesta. Artikkelin vinkit tuovat esille näkökulmia toimenpiteisiin,…

digitalisointi

6 näkökulmaa B2B -myynnin digitalisointiin

Blogi

B2B-myynnin digitalisointi on päivän trendisana eikä vain johtuen koronaepidemiasta. Ostokäyttäytyminen muuttuu edelleen, ja myös B2B-asiakkaat haluavat ostaa ja tehdä heidän ostamiseen liittyviä vaiheita digitaalisesti verkkopalvelun…

Ohjattu tarjousprosessi edistää myyntiä

CPQ

Myyntiprosessien systematisointi sekä tehokas myynnin johtaminen on tämän hetken kuuma peruna, ja tämän vuoksi myynnissä panostetaankin nyt merkittävästi digitalisaatioon. Globaalisti asiakashallinnan sovellushankintojen vuosittainen arvo on…

Tee tarjouksesi älykkäämmin

CPQ

Älykäs tarjouksenteko vie ratkaisumyynnin uudelle vuosikymmenelle, 2020 -luvun vaatimustasolle. Myyntisovellusten hyödyntäminen mahdollistaa tarkemman tarvekartoituksen ja helpon tarjouksenteon myös ratkaisumyyntiin. Yritykset haluavat tänä päivänä eroon manuaalisista…

Millainen on hyvä 2020 -luvun tarjoustyökalu?

CPQ

On aika päivittää tarjouksenteon työvälineet ja siirtyä 2020-luvulle myyntityössä! Digitaaliset ratkaisut eri prosesseihin ovat olleet viime aikoina erityisen kiinnostuksen kohde. Digitalisointi ei ratkaise yrityksen kaikkia…

Ratkaisujen elinkaarenhallinta lähtee myynnistä

PDM

Yritykselläsi voi olla tuhansia tai jopa miljoonia myyntiartikkeleita. Miten löydät tällaisesta vaihtoehtojen massasta asiakkaalle parhaiten soveltuvan kokonaisratkaisun sen koko elinkaarelle? Ratkaisuja elinkaarenhallinnan ongelmiin on varmasti…

CPQ

Auta myyntiäsi myymään ratkaisujasi 2020-luvun tapaan

CPQ

Tuo myyntikonfiguraattorilla tuotetieto asiakkaan kannalta helposti ymmärrettävään muotoon! Uusilla digitaalisilla työvälineillä myynti pystyy työskentelemään helposti tiedolla, joka on sekä myynnille että asiakkaille olennaista kaupanteon kannalta….

ERP ohjaa yritysten tuotantoprosesseja_rakennustyömaa

Miten saat myyntiin parempaa tulosta!

myynnin työkalut

CPQ:n vahvuus perustuu siihen, että se tukee myyntiä tuottamaan yrityksen kannalta parhaita mahdollisia tarjouksia. Hyvällä myyntikonfiguraattorilla tarjottavat ratkaisut tehdään asiakkaan tarpeen mukaan, tuottaen samalla yritykselle…

Kiinnostuitko?

Marko Rapeli
Chief Growth Officer
+358 50 3233 973
marko.rapeli@klarocpq.fi

Ota yhteyttä