Kuulumisia digitaalisen myynnin maailmasta
Raportti: Teollisuuden myynti 2021 -kyselytutkimus
OpasTeollisuuden myynti 2021 -kyselytutkimuksen tarkoitus on antaa yleiskuva suomalaisten teollisuusyritysten myynnin kehitystoimenpiteistä tuleville vuosille. Tutkimus toteutettiin helmi-maaliskuussa 2021. Tuossa vaiheessa oli kulunut vuosi Covid19 -pandemian…
Roxia kasvattaa liiketoimintaansa globaalisti KlaroCPQ:n avulla
AsiakastarinaRoxian liiketoiminta on kiihdytysvaiheessa, ja yritys laajentaa toimintaansa globaalisti. Roxia hankki käyttöönsä älykkään tarjoustyön KlaroCPQ -sovelluksen, jonka avulla yrityksen myynti saa tukea asiakastarvedatan keräämiseen ja…
Opas: Miten kehittää B2B-myyntiä – KlaroCPQ:n tiivis opas asiakastarvetiedon hyödyntämiseen.
OpasMyynnin digitalisaatiossa puhutaan paljon datasta, joka liittyy asiakkaaseen ja asiakkaan käyttäymiseen. Asiakastarpeista ja niiden keräämisestä puhutaan vähemmän. Tämä opas kertookin, miten saat asiakastarvetiedon dataksi ja…
Opas: Kuinka digitalisoida B2B-myyntiä – KlaroCPQ:n opas myyntiprosessien digitalisointiin
OpasTiedetään, että myynnin digitalisointi tehostaisi toimintaa, mutta ei oikein tiedetä mistä aloittaa. McKinseyn kesällä 2020 tekemän kyselytutkimuksen mukaan 2/3 teollisuusyrityksistä miettii paraikaa myyntiprosessien digitalisointia. Tämä opas kertoo,…
Klaron 8 vinkkiä B2B-myynnin digitaaliseen kehitykseen
BlogiTeollisuusyrityksistä 2/3 miettii tällä hetkellä myyntiprosessien digitalisointia. Tässä kirjoituksessa nostamme esiin 8 vinkkiä, mitä teollisuusyritysten kannattaa huomioida B2B-myynnin digitalisoimisesta. Artikkelin vinkit tuovat esille näkökulmia toimenpiteisiin,…
6 näkökulmaa B2B -myynnin digitalisointiin
BlogiB2B-myynnin digitalisointi on päivän trendisana eikä vain johtuen koronaepidemiasta. Ostokäyttäytyminen muuttuu edelleen, ja myös B2B-asiakkaat haluavat ostaa ja tehdä heidän ostamiseen liittyviä vaiheita digitaalisesti verkkopalvelun…
Miten B2B-palveluyritykset ovat digitalisoineet liiketoimintaansa koronapandemian aikana?
BlogiCovid19 -pandemia on luonut kriisin koko verkottuneelle maailmantaloudelle ja hankaluuksia liiketoiminnassa on tullut oikeastaan kaikille toimialoille. Kriisi tuonut ison muutoksen, mutta myös samalla mahdollisuuden kehittää…
Miten vastaat ostamisen muutokseen B2B -ratkaisumyynnissä? Blogisarjan osa 4/4
BlogiAsiakkaan ostokäyttäytyminen muuttuu edelleen – miten voit vastata muutokseen? Osa 4: Myynnin kehittäminen digitaalisuuden avulla 2020 -luvulla – miten teet myynnistäsi paremman kuin kilpailijalla? Tämä blogisarja…
Miten vastaat ostamisen muutokseen B2B -ratkaisumyynnissä? Blogisarjan osa 3/4
BlogiAsiakkaan ostokäyttäytyminen muuttuu edelleen – miten voit vastata muutokseen? Osa 3: Asiakas suhtautuu toimittajiin yhä kriittisemmin – miten lisäät asiakkaasi luottamusta sinuun myyjänä? Tämä blogisarja…